Hejdå Sverige!

Om 5 timmar kliver jag upp ur sängen för att ta mina väskor och bege mig mot Kallax! :D
Är så sjukt taggad! Tror dock att min resväska är liiiite för tung, packade förs i en väska men insåg snabbt att de inte skulle få plats så 8 timmar innan jag skulle iväg for jag till min farmor för att låna den största väskan dom hade, till lilla mig :P Nu inser jag att den nog är för stor men vem bryr sig, bra med mer rum för allt jag kommer köpa i Wales :D
Flygoutfiten bli ONEPIECE! :D Kommer gå runt på flygplatsen och se ut som en spermie men so what, de är fett mysigt!! :D
 
Snyggaste bilden på Richard, Miriam, Hilda, Benjamin och Lloyd :D (Richard och Lloyd från Wales)
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0