LTU och Teknikens Hus

Har varit med mina klass (Natur 2) och Teknik 2 till Luleå tekniska universitet och sen också till TEKNIKENSHUS!
Kan stolt konstatera att man aldrig blir för gammal för de stället! 
Nostalgin då man kom int, men konstigt nog måste nog stället ha krymt i tvätten, sådär litet var de inte för n¨gra år sedan ;)
 
Dagens andra konstaterande är också att man aldrig blir för gammal för SLIME!!!
Mognadsnivån på både mig, Fanny och alla andra sjönk lika stiligt som Titanic ;)
 
Spenderar nu resten av min underbara Fredagskväll med chips, cola, pimpim och mentos med fruktsmak ;) Snart kommer också en snygg en och gör mig sälskap, förhoppningsvis hjälper han mig att äta upp allt också ;) <3
 
C ya 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahah! utan tvekan! :D

2012-10-12 @ 22:59:25
URL: http://fannylofmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0